Dziesięć grzechów branży DS/MLM

Od dłuższego czasu jestem bombardowana  propozycjami wejść do różnych biznesów MLM. 
biznes multilevelmarketing
To, że od ponad 8 lat zajęłam się biznesem MLM zawodowo i współpracuję z mnóstwem już liderów i samymi firmami MLM, daje mi możliwość spojrzenia na branżę DS/MLM z innej strony, jednocześnie mogę pomóc wielu osobom być lepszym, profesjonalnym liderem MLM. 
Jestem osobą afirmową, czyli nie promuję żadnej konkretnej firmy MLM. Promuję biznes , ideę biznesu multi-level marketingu, co przejawia się moimi szkoleniami działaniami na rzecz całej branży DS/MLM. Mnóstwo artykułów, publikacji naukowych, badań o całej branży jest stworzone i ciągle tworzę, aby bronić i tworzyć dobry wizerunek branży DS/MLM opartej na etyce biznesowej.
Wszystko znajdziesz na mojej stronie www.alinavogelgesang.com , na którą Ciebie serdecznie zapraszam.
biznes MLM
www.alinavogelgesang.com
Ostatnio jednak działania branżowe dochodzą jak ja to nazwałam szczytu "desperackiej głupoty", co nie pozwala mi na bycie obojętną. 

Przedstawiam Tobie wstępnych "Dziesięć grzechów" głównych branży MLM:), chociaż mam świadomość ,że jest ich więcej:





1.Zanim zaproponujesz mi Twój biznes MLM poznaj mnie!
2. Jak proponujesz mi biznes, to sprawdź jaką mam płeć:) - nie kieruj biznesu do Pana- jestem szczęśliwą i spełnioną kobietą, co podobno widać;).
3. Poznaj mnie, a szczególnie co mnie interesuje, a potem przedstaw ofertę.
4. Dlaczego mam kupić u Ciebie produkt, przecież nie znam Ciebie, równie dobrze mogę kupić na allegro czy w innym sklepie lub w Twojej hurtowni MLM u kogoś innego.
5. Dlaczego mam z Tobą rozpocząć biznes MLM, skoro zachowujesz się jak zdesperowany, nawiedzony sprzedawca.

POZNAJ SZCZEGÓŁY
6. Jeśli mówisz, że masz mega doświadczenie i jesteś profesjonalistą to pokaż mi to... Słowa nie przemawiają.
7. Pokaż co ja będę miała z tego, że zacznę współpracować z Tobą. Najczęściej Ty chcesz mnie nie dając z siebie nic, albo tak tylko Ci się wydaje.
8. Nie graj mi na emocjach, tylko przedstawiaj konkrety. Symulacje  moich mega dochodów zostaw dla siebie, przecież nie wiesz jak przyszłość się ułoży. 
9. Twoja firma MLM i twój plan marketingowy MLM nie jest jedyny. Bądź obiektywny. Nie pluj na innych, bo mam świadomość, że za chwilę będziesz pluł na mnie.
10.   Bądź cierpliwy dla mnie, pozwól mi się uczyć, pozwól mi przygotować się do tej pracy. Mam swoje tempo  pracy- nie TWOJE! Jeśli tego nie rozumiesz nie pracuj z ludźmi!

Mam nadzieję,że weźmiesz sobie to do serca , jeśli pracujesz w branży MLM. Jeśli nie wiesz co zrobić, aby takim nie być skontaktuj się ze mną, coś poradzimy, tak jak pomogłam innym:)


Poznaj mnie szerzej, czym się zajmuję od lat kliknij tutaj



Polecam Tobie wpis na moim blogu:
1.DLACZEGO OSOBY Zrekrutowane nie pracują w MLM/DS?
2.Jak w 6 krokach wybrać dobrą firmę MLM?
3. Dlaczego nie akceptujemy osób z MLM/DS?

Komentarze

Unknown pisze…
O rany! Prawda! Ostatnio pewna firma mocno się wybija z tymi grzechami - jej współpracownicy grzeszą większością tych punktów i psują rynek MLM :-/ Ula
dlatego nie można tego powielać :). Pozdrawiam serdecznie :)Alina Vogelgesang

Popularne posty