Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel marketingu w gospodarce polskiej i światowej- II Bestseller o MLM:
Bardzo się cieszę, że na rynku dostępna jest już moja druga autorska monografia pt. ”Charakterystyka i
przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”. Pozycja ta jeszcze przed wydrukiem cieszyła się dużym uznaniem,co pozwoliło nadać jej przydomek bestsellera.
Premiera drugiej monografii odbyła się w Auditorium Maximum 20 czerwca br. na Uniwersytecie Jagielońskim, gdzie wykład premierowy wysłuchało blisko 1200 osób i cieszył się ogromną aprobatą. Wykład prapremierowy również pokazał uznanie dla tej pozycji. Wykład ten miał miejsce w
Filharmonii Krakowskiej podczas Forever Success Day, gdzie blisko 600 liderów znanej światowej firmy
Forever Living Product miało możliwość wysłuchania wykładu na temat „MLM Twoją
szansą na biznes” oraz nabyć ta pionierską publikację wraz z autografem. Kolejne wykłady przynoszą podziękowania, gratulacje, uznania, aplauz, pamiątkowe zdjęcia, uściski, emocje,
uśmiechy… to wszystko towarzyszy kolejnej Nowej Pionierce gdziekolwiek się pojawi. Jest to niewątpliwy dowód uznania czytelników, że na rynku pojawił się kolejny niezbędnik aktywnego lidera
MLM. Więcej pisałam w poście tutaj: http://alinavogelgesang.blogspot.com/2015/08/nowa-pionierska-ksiazka-aliny.html
Przedmowę
do monografii napisał sam Mieczysław Krause, w której napisał: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć
jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w
wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang
wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby
okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę
gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i
rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej
wysiłków.
Książka tylko częściowo nawiązuje do swojej poprzedniczki "czerwonej cegły"-" Multilevel Marketing w gospodarce rynkowej", która również ciągle cieszy się zainteresowaniem czytelników. W drugiej publikacji przedstawione zostały w jednym dziele tematy dotyczące charakterystyki zjawiska multilevel marketingu jego istoty, cech, zasad funkcjonowania, które fragmentarycznie były poruszane we wcześniejszych moich autorskich publikacjach.
Niniejsza książka kompleksowo rozszerza dyskusję nad specyfiką oraz zasadami funkcjonowania zjawiska multilevel marketingu w gospodarce rynkowej bazując na wcześniejszych opracowaniach, najnowszych wynikach własnych badań empirycznych oraz studiach literaturowych.
Jej unikatowość przejawia się w tym, że nie jest to kolejny popularny poradnik ,pisany przez praktyków tej formy biznesu, sprzedawców, trenerów biznesu, psychologów i tym podobnych. Niestety autorzy tych publikacji niekoniecznie posiadają wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych.
Popularność tej pozycji wynika z faktu, że zawiera ona rozważania napisane przystępnym językiem, dotyczące podstawowych zagadnień zjawiska multilevel marketingu, dokonane na gruncie naukowym, poparte szerokimi badaniami naukowymi przeprowadzonymi w środowisku praktyków multilevel marketingu na rynku krajowym i zagranicznym.
Spis treści ”Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”- Alina Vogelgesang :
Na wstępie refleksje analityka i praktyka MLM
Mieczysława Krause
Wprowadzenie
I.
Wprowadzenie
do zagadnień zjawiska multilevel marketingu
Pojęcie multilevel marketingu
Konfrontacja multilevel marketingu ze sprzedażą bezpośrednią
Porównanie działalności gospodarczej w ramach multilevel marketingu z klasyczną działalnością gospodarczą
Wieloznaczność pojęć stosowanych w multilevel marketingu
Pojęcie multilevel marketingu
Konfrontacja multilevel marketingu ze sprzedażą bezpośrednią
Porównanie działalności gospodarczej w ramach multilevel marketingu z klasyczną działalnością gospodarczą
Wieloznaczność pojęć stosowanych w multilevel marketingu
II.
Budowa
systemów multilevel marketingowych
Struktura i tworzenie sieci kontaktów w ramach multilevel marketingu
Typy planów rozwojowych stosowanych w multilevel marketingu
Globalny charakter systemów multilevel marketingowych
Struktura i tworzenie sieci kontaktów w ramach multilevel marketingu
Typy planów rozwojowych stosowanych w multilevel marketingu
Globalny charakter systemów multilevel marketingowych
III.
Stosunek
społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
Uwarunkowania negatywnej postawy społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
Kontrowersje wokół osobliwości multilevel marketingu
Multilevel marketing kontra piramidy finansowe
Uwarunkowania negatywnej postawy społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu
Kontrowersje wokół osobliwości multilevel marketingu
Multilevel marketing kontra piramidy finansowe
IV.
Uwarunkowania
i perspektywy rozwoju multilevel marketingu w gospodarce
rynkowe
Transformacja multilevel marketingu z epoki MLM 1.0 do epoki MLM 2.0
Stymulanty i bariery rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
Analiza uwarunkowań makroekonomicznych i perspektyw rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
Transformacja multilevel marketingu z epoki MLM 1.0 do epoki MLM 2.0
Stymulanty i bariery rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
Analiza uwarunkowań makroekonomicznych i perspektyw rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej
V.
Lider
w multilevel marketingu.
Cechy i predyspozycje lidera multilevel marketingu.
Kreatywność i innowacyjność menedżera multilevel marketingu.
Lider multilevel marketingu w procesie tworzenia relacji z klientem.
Rola menedżera multilevel marketingu w działalności sprzedażowej.
Cechy i predyspozycje lidera multilevel marketingu.
Kreatywność i innowacyjność menedżera multilevel marketingu.
Lider multilevel marketingu w procesie tworzenia relacji z klientem.
Rola menedżera multilevel marketingu w działalności sprzedażowej.
VI. Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze multilevel marketingu.
Idea społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
Zachowania etyczne i nieetyczne w środowisku multilevel marketingu.
Obszary wewnętrznej i zewnętrznej społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
VII.
Percepcja
podstawowej działalności w ramach multilevel marketingu.
Adaptacja koncepcji marketingu-mix w działalności multilevel marketingowej
Wykorzystanie możliwości marketingu wewnętrznego w multilevel marketingu
Produkty systemowe w multilevel marketingu
Tworzenie wartości w strukturach multilevel marketingowych
Adaptacja koncepcji marketingu-mix w działalności multilevel marketingowej
Wykorzystanie możliwości marketingu wewnętrznego w multilevel marketingu
Produkty systemowe w multilevel marketingu
Tworzenie wartości w strukturach multilevel marketingowych
Zakończenie- kilka słów o MLM okiem branżowców i obserwatorów
Bibliografia
O książce wspominam również podczas tego wywiadu , dostępnego w tym miejscu: https://www.youtube.com/watch?v=pHF4xN9ABI8
Cena książki j kształtuje się następująco:
45zł (brutto) cena książki
10 zł koszty ( brutto) przesyłki bez pobrania
10 zł koszty ( brutto) przesyłki bez pobrania
18,80 zł koszty ( brutto) przesyłki przy pobraniu
Dla wybierających wcześniejszą wpłatę podaję dane konta
ALPIO Group sp.z.o.o
ul. Strzelców Bytomskich 169/2
Bytom 41-914
NIP 6263027318
Bank Zachodni WBK 69 1090 2011 0000 0001 3495 9228
Komentarze
Pozdrawiam
Tomasz