Potencjał Multilevel Marketingu-III Bestseller o MLM
Przestań tłumaczyć wszystkim, że multilevel marketing to sposób na biznes,
multilevel marketing to po prostu biznes
dr Alina Vogelgesang
Tym mottem otwieram trzecią książkę mojego autorstwa Potencjał Multilevel Marketingu, której premiera odbyła się w Warszawie w maju 2016 roku.
Czytelnik otrzymał książkę, która powstała na bazie pierwszej mojej
książki Multilevel marketing w
gospodarce rynkowej[1],
która szybko stała się bestselerem, a jej nakład wyczerpał się dwa lata temu.
Książka uzyskała nazwę ”czerwona cegła”, która według czytelników stała się
podstawową pozycją dla osób działających w branży. Publikacja została doceniona
również przez środowisko naukowe uzyskując w październiku 2013 roku nagrodę im.
Marcina Bieleckiego w kategorii monografie z dziedziny nauk ekonomicznych
nadawaną przez Wyższą Szkołę Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu.
Zdecydowałam się na opublikowanie nowego uaktualnionego i silnie uzupełnionego
materiału wraz z najnowszymi danymi ekonomicznymi i wynikami moich autorskich badań,
które do tej pory nigdzie nie były publikowane.
Książka nie tylko opisuje specyfikę branży MLM, ale ukazuje jej ujęcie z uwzględnieniem specyfiki rynku polskiego. Większość opracowań dostępnych na rynku mają charakter poradnikowy uwzględniający trendy i zachowania rynku amerykańskiego. Co jak dowodzę nie jest tożsame ze specyfiką i zachowaniem Polaka. Książka została opracowania na podstawie wieloletnich badań autorskich rynku nie tylko danych ekonomicznych, ale również badań i wywiadów liderów MLM działających w kraju. Najnowsze dane ekonomiczne dostępne są na dzień 16 kwietnia 2016 roku i uwzględniają trendy i prognozę rynku MLM do 2020 roku. Znajdziesz multum danych ekonomicznych na temat branży w 8 obszernych załącznikach.
Co znajdziesz w publikacji?
- opis podstawowych zasad działania MLM,
- odróżnisz MLM od sprzedaży bezpośredniej i franchisingu,
- poznasz tendencje rynkowe sprzyjające rozwoju branży MLM,
- poznasz mechanizm budowy sieci MLM na rynku międzynarodowym,
- zobaczysz potencjał MLM w faktach i liczbach
- otrzymasz prognozę rozwoju MLM w Polsce do 2020 roku,
- dowiesz się kto jest najbardziej skuteczny w MLM,
- poznasz jakie relacje i wartości są cenione w biznesie MLM przez pokolenia.
Jest to niezbędnik każdej osoby, która chce rozpocząć prawidłowo, budować swoją strukturę MLM.
Książka ta przez wielu została określona , jako "LODOŁAMACZ OPORNYCH", ponieważ pozwala łatwiej przekonać tych tzw. opornych na rynku.
Oto spis treści:
Wstęp
Rozdział I
MEGATRENDY
GOSPODARKI POSTINDUSTRIALNEJ I ICH WPŁYW NA MLM
1.1 Od konsumpcji masowej po indywidualizm
konsumpcyjny.
1.2 Od krótkiego, intensywnego życia do
długowiecznej spokojnej starości.
1.3 Od iluzji stałej pracy po zatrudnienie
elastyczne.
1.4 Od tradycyjnych form biznesu po
poszukiwanie nowych inicjatyw gospodarczych.
Rozdział II
POJĘCIE I ISTOTA MULTI LEVEL MARKETINGU
2.1 MLM jako gałąź sprzedaży bezpośredniej.
2.2 Pojęcie i istota marketingu wielopoziomowego.
2.3 System MLM a franchising.
2.4 Struktura przedsiębiorstwa MLM.
2.5 Oferta produktowa przedsiębiorstwa MLM.
Rozdział
III
HISTORIA MULTI-LEVEL MARKETINGU
3.1. Historia MLM
3.2. Główne wydarzenia historyczne istotne
dla branży MLM
Rozdział IV
GLOBALNY CHARAKTER MULTILEVEL MARKETINGU
4.1.. Globalizacja a internacjonalizacja- definicja.
4.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw
MLM w ujęciu sieciowym.
4.3. Specyfika globalnej strategii rozwoju przedsiębiorstw MLM.
Rozdział V
POTENCJAŁ MULTILEVEL MARKETINGU W
GOSPODARCE ŚWIATOWEJ I W POLSKIEJ
5.1 Rola i znaczenie multilevel marketingu w gospodarce rynkowej
5.2. Rozwój multilevel marketingu w gospodarce światowej z perspektywy ostatnich
lat
5.3. Efektywność
sektora DS./MLM w wybranych krajach
5.4. Obraz sektora DS./MLM w Polsce
Rozdział VI
PERSPEKTYWY ROZWOJU SEKTORA MLM W POLSCE
6.1. Kluczowe czynniki sukcesu sektora MLM w Polsce
6.2.Analiza SWOT sektora przedsiębiorstw MLM w gospodarce polskiej
Rozdział VII
OBRAZ MENEDŻERA MLM W POLSCE- NA PODSTAWIE BADAŃ WŁASNYCH
7.1. Sylwetka menedżera multilevel marketingu w Polsce
7.2. Profil demograficzno-społeczny menedżera MLM w Polsce
7.3 Profil psychologiczno-społeczny polskiego menedżera MLM
Rozdział VII
RELACJE, WARTOŚCI I WIĘZI W MLM
8.1. Znaczenie relacji i wartości w
multilevel marketingu
8.2. Relacje i wartości w koncepcji
multilevel marketingu w świetle sondażowych badań własnych
Rozdział VIII Znani i nieznani o marketingu wielopoziomowym
Kilka słów na zakończenie
Bibliografia
Załączniki:
Załącznik nr 1 Lista legalnie
funkcjonujących firm w ramach marketingu wielopoziomowego oraz sprzedaży
bezpośredniej w Polsce (stan na pierwszy kwartał 2010 roku)
Załącznik nr 2 Lista TOP 50
największych firm sektora DS/ MLM na świecie w latach 2009-2010 roku
Załącznik 3 Lista TOP 10 światowych firm sektora sprzedaży
bezpośredniej i MLM osiągających największe spadki wielkości sprzedaży w 2010
roku
Załącznik 4 Lista TOP 10 światowych firm sektora sprzedaży
bezpośredniej i MLM osiągających największe wzrosty wielkości sprzedaży w 2010
roku
Załącznik nr 5 Wielkość sprzedaży
przedsiębiorstw sektora DS./MLM w gospodarce światowej w latach 2004-2014
(według kryterium kraju)
Załącznik nr 6 Liczba dystrybutorów
w sektorze DS./MLM w gospodarce światowej w latach 2004-2014 (według kryterium
kraju)
Załącznik 7. Wielkość obrotu w
sektorze DS./MLM w układzie kontynentalnym w latach 2010-2014
Załącznik 8. Liczba dystrybutorów w sektorze DS./MLM w układzie
kontynentalnym w latach 2010-2014
Zamówienia:
cena 1 książki:
45,00 zł (brutto)
cena przesyłki :
10 zł koszty ( brutto) przesyłki bez pobrania, 18,80 zł koszty ( brutto) przesyłki przy pobraniu.
Przesyłka zagraniczna- ceny indywidualnie konsultowane
Przesyłka zagraniczna- ceny indywidualnie konsultowane
Dla wybierających wcześniejszą wpłatę podaję dane konta:
ALPIO Group sp.z.o.oul. Strzelców Bytomskich 169/2
Bytom 41-914
Bank Zachodni WBK 69 1090 2011 0000 0001 3495 9228
NIP 6263027318
Ponadto proszę o podanie następujących informacji:
1. Na jaki adres ma być przesłana książka?
2. Czy ma być dedykacja? Jeśli tak to dla kogo?
3. Dane do rachunku.
oto mój krótki opis o książkach:
[1] Publikacja była wydana pod
nazwiskiem panieńskim Warzecha i obejmowała dane ekonomiczne do 2010
roku.
Komentarze