Generacja Y w multi level marketingu
Ukazała się kolejna moja publikacja opisująca specyfikę marketingu wielopoziomowego. Tym bardziej jest wyjątkowa, bo zawiera najnowsze badania międzynarodowe realizowane wśród menedżerów MLM mieszkających w Europie. Badania miały charakter sondażowy, nie statystyczny niemniej jednak pozwoliły rozpoznać specyfikę pokolenia Y wkraczającego do marketingu wielopoziomowego.
Publikacja pt. "Pokolenie Y a funkcjonowanie współczesnego przedsiębiorstwa na przykładzie sektora przedsiębiorstw marketingu wielopoziomowego( multi-level marketingu MLM)" ukazała się w kolejnym numerze e-czasopisma naukowego Przegląd Nauk Stosowanych pt. "Współczesna polityka gospodarcza i społeczna".
Publikacja jest dostępna bezpłatnie pod linkiem:
http://gwsp.gliwice.pl/www/files/PNS_04_2014.pdf
W opracowaniu
przedstawiono wpływ generacji pokoleniowej na funkcjonowanie systemu
zarządzania i funkcjonowania przedsiębiorstw na przykładzie sektora przedsiębiorstw
multi –level marketingu (MLM), zwanych marketingiem wielopoziomowym. Przedstawiono
charakterystykę poszczególnych generacji pokoleń funkcjonujących w
społeczeństwie. Ponadto przedstawiono wyniki własnych międzynarodowych badań
sondażowych przeprowadzonych wśród osób zajmujących się marketingiem
wielopoziomowym należących do generacji Y, ukazano ich stosunek do MLM.
The paper presents the impact of generation
on the system of management
and performance of the company on the
example of the multi -level
marketing (MLM). Presents
the characteristics of each generation
generations in the society. In addition, it shows the results of own international surveys
among those people who involved in multilevel marketing belonging
to Generation Y, it shows their attitude towards MLM.
Życzę miłej lektury:)
Komentarze
Pozdrawiam serdecznie