Generacja Y w multi level marketingu





Ukazała się kolejna  moja publikacja opisująca specyfikę marketingu wielopoziomowego. Tym bardziej jest wyjątkowa, bo zawiera najnowsze badania międzynarodowe realizowane wśród menedżerów MLM mieszkających w Europie. Badania miały charakter sondażowy, nie statystyczny niemniej jednak pozwoliły rozpoznać specyfikę pokolenia Y wkraczającego do marketingu wielopoziomowego.
Publikacja pt. "Pokolenie Y a funkcjonowanie współczesnego przedsiębiorstwa na przykładzie sektora przedsiębiorstw marketingu wielopoziomowego( multi-level marketingu MLM)"  ukazała się w kolejnym numerze e-czasopisma naukowego Przegląd Nauk Stosowanych pt. "Współczesna polityka gospodarcza i społeczna".

Publikacja jest dostępna bezpłatnie pod linkiem:


 http://gwsp.gliwice.pl/www/files/PNS_04_2014.pdf




W opracowaniu przedstawiono wpływ generacji pokoleniowej na funkcjonowanie systemu zarządzania i funkcjonowania przedsiębiorstw na przykładzie sektora przedsiębiorstw multi –level marketingu (MLM), zwanych marketingiem wielopoziomowym. Przedstawiono charakterystykę poszczególnych generacji pokoleń funkcjonujących w społeczeństwie. Ponadto przedstawiono wyniki własnych międzynarodowych badań sondażowych przeprowadzonych wśród osób zajmujących się marketingiem wielopoziomowym należących do generacji Y, ukazano ich stosunek do MLM.

The paper presents the impact of generation on the system of management and performance of the company on the example of the multi -level marketing (MLM). Presents the characteristics of each generation generations in the society. In addition, it shows the results of own international surveys among those people who involved in multilevel marketing belonging to Generation Y, it shows their attitude towards MLM.

Życzę miłej lektury:)

Komentarze

Anonimowy pisze…
Bardzo interesujące,W Europie kształtuje się to trochę inaczej, podejście mentalne, przemiany ustrojowe, rozwój przedsiębiorczości alternatywnej to nie tylko sprzedaż bezpośrednia, to także wykorzystanie internetu i wprzęgnięcie nowych narzędzi sprzedawczych które pozwolą jeszcze bardziej rozwinąć MLM oraz dać szanse naprawdę każdemu by rozwijał biznes , nawet bez wychodzenia z domu..Pozdrawiam i życzę Sukcesów.
Dziękuję, zapisuję i zabieram się za czytanie. Pani badania zawsze są źródłem ciekawej wiedzy - zwłaszcza dla osób działających w marketingu sieciowym:)
Pozdrawiam serdecznie
Wykonuje Pani bardzo ważną misję pokazując, że mlm to nie pseudo-biznes spod stołu ale normalna gałęź gospodarki będąca przedmiotem analiz naukowych. Nowe pokolenie patrzy na branżę zupełnie inaczej, w coraz mniejszym stopniu przez pryzmat doświadczeń swoich rodziców. Jeśli będziemy pokazywać im mlm w sposób profesjonalny, na przykład z poparciem środowiska naukowego, korzyści będą obustronne.

Popularne posty