środa, 18 kwietnia 2018

Podwaliny trwałego sukcesu w network marketingu- wskazówki okiem eksperta dr Aliny Vogelgesang



Za każdym razem gdy prowadzę wykłady wyjazdowe, czy warsztaty MBM jestem pytana o tzw. receptę na sukces w biznesie multilevel marketingu.
Alina Vogelgesang multilevel marketing
www.alinavogelgesang.com
Jako osoba zajmująca się branżą ponad 10 lat nie mogę powiedzieć, że jest jedna jedyna istniejąca recepta, ponieważ  moja świadomość uwarunkowań multilevel marketingu jest tak duża, iż moja wiedza nie pozwala mi na znalezienie jednego cudownego lekarstwa. Podobnie lekarz nie przepisze Wam jednego lekarstwa na wszelkie niedoskonałości naszego ciała.
Jednakże jest jeden wspólny element  sukcesu liderów network marketingu.


 

Jest nim Twoja jakość, a nie bylejakość. 


Współczesny biznes MLM jest całkowicie odmienny od tego, który znamy z początków wejścia do naszego kraju. Zmieniło się wszystko! Nic już nie jest takie same jak 20 lat temu!

 

Biznes MLM uległ ewolucji i rewolucji. 

 

Przeszliśmy z epoki marketingu wielopoziomowego MLM 1.0 do epoki MLM2.0. Zaś już obserwujemy pierwsze podwaliny epoki MLM 3.0.


Klient już nie jest taki sam, jest bardziej świadomy swoich decyzji i wyborów.Metody budowania biznesu network marketingu oparte na sprzedaży produktów nie działają.Klient świadomie ogląda etykiety, składy, nie podejmuje decyzji pochopnie, lecz wymaga obsługi wyższej. W przeciwnym razie produkty kupuje bez kontaktu z przedstawicielem np. przez allegro, strony www itp.



 Klient, szczególnie ten biznesowy w MLM nie działa w długim okresie pod wpływem emocji. Same ścieżki działań liderów budowane akcjami motywacyjnymi już stają się niewystarczające. Wymaga od lidera wyższych wartości, które on może dostać w ramach współpracy z konkretną osobą. Rekrutacja partnerów biznesowych oparta tylko na płytkich wartościach typu: "wejdź , zapisz się zarobisz miliony"
www.alinavogelgesang.com
odeszła dawno do LAMUSA,
zaś jej  efekty widoczne są w paleniu kontaktów osobistych i paleniu wizerunku danej firmy MLM oraz istoty biznesu  network marketingu. To nie jest obecnie skuteczna metoda długookresowej rekrutacji osób do biznesu MLM.

 O tych  wszystkich zmianach mnóstwo piszę w moich książkach : "Potencjał MLM" oraz "Charakterystyka i przyszłość zjawiska MLM w gospodarce polskiej i zagranicznej". Obie pozycje mocno  pomagają  osobom w branży zrozumieć obecny świat marketingu wielopoziomowego.  W tym roku , taką mam nadzieję ukaże się moja trzecia pozycja opisująca MLM 3.0.


Skoro świat MLM uległ i ulega zmianom, również Twoje metody muszą ulec zmianie, inaczej Ty i Twój biznes MLM zniknie.

POZNAJ SZCZEGÓŁY 5 MIESIĘCZNEGO CYKLU WARSZTATÓW MBM


Szybka rekrutacja może tylko doprowadzić do znaczących kosztów Twojego biznesu, odbijających się na Twoich obrotach, a nawet do zatorów w rekrutacji. Żeby skutecznie optymalizować swoją pracę w branży MLM ze swoją strukturą , liderzy powinni przyjąć długookresową strategię działania, która zapewni nim stabilizację w pracy z  własną grupą. Nie wszystkie działania należy podejmować!

  1. Jeśli Twoja struktura nie przyrasta  w tempie, który sobie założyłeś?
  2. Jeśli Twoi klienci indywidualni nie odnawiają zakupów Twoich produktów MLM?
  3. Jeśli Twoi klienci nie są nauczeni samodzielnych działań w ramach MLM?
  4. Jeśli Twoi partnerzy biznesowi tylko wykupują pakiety startowe i nic dalej się nie dzieje?
  5. Jeśli Twoje obroty spadają?
  6. Jeśli brakuje Ci potencjalnych kandydatów do struktury ? 

POZNAJ SZCZEGÓŁY

W powyższych pytaniach zawarte są  silne sygnały mówiące o tym, że Twoje metody działania są MEGA nieskuteczne, prawdopodobnie niedostosowane do obecnych wymogów rynku MLM, zaś Twoja struktura może ulec lub już uległa zapaści.


Już słyszę co mówisz pod nosem: Przecież działam, uczę się, robię wszystko , mam konto na FB, prowadzę spotkania, robię live, podpatruję najlepszych, ...i wiele innych elementów.  Zatem co ja robię nie tak?


Ja proponuję abyś odpowiedział sobie na te podstawowe pytania:


sukces Alina Vogelgesang
www.alinavogelgesang.com
  • Czy na prawdę jesteś sobą w tym biznesie? Czy może kopią kogoś?
  • Czy wizerunek , który pokazujesz innym oraz metody działania są oparte na wysokiej jakości i unikatowości?
  • Czy wyróżniasz się na tle innych przedstawicieli z Twojej firmy MLM unikatowymi wartościami, które oferujesz swojej strukturze? Czym przyciągasz innych?
  • Czy oferujesz unikatowe wartości Twojej struktury swoim klientom?
  • Czy uczysz ślepego kopiowania działań, a może dopuszczasz indywidualizm pracy swoich partnerów? 
  • Czy potrafisz dostosować swoją ofertę do potencjalnego  partnera biznesowego?

To są nieliczne pytania a zarazem umiejętności, które musi mieć obecny partner MLM wypracowane i opracowane dla innych. To są wyższe wartości, które wymaga od nas otoczenie jeśli chcesz pracować i rozwijać swój biznes multilevel marketingu na lata i przez lata.
To są te elementy, które od lat 3 uczę na  autorskich warsztatach MBM. 


 Ci liderzy MLM, którzy przyjęli proponowaną ścieżkę działania odnoszą stabilne i silne wzrosty swoich struktur nie paląc rynku! 

Na najbliższe warsztaty MBM zapraszam Ciebie i twój team do Warszawy 19 maja. Szczegóły znajdziesz tutaj


W biznesie MLM nie ma dróg na skróty. Wyższa świadomość społeczeństwa  eliminuje z rynku jednostki słabe, nieokreślone, które chcą szybko "zbogacić się ". Rozwój lidera MLM idzie w parze z rozwojem jego struktury. Zaś ewolucja działań , a czasami rewolucja działań jest niezbędna , aby zagwarantować rozwój sobie i swoim partnerom. Jeśli nie wiesz jak zacząć swoją przemianę zapraszam do kontaktu. Nie bójmy się rewolucji, zazwyczaj w bólu rodzi się piękno:)


Polecam Tobie inny wpis na moim blogu: "Profesjonalizm a nie zabawa w biznes"








4 komentarze:

Daria pisze...

Marketing internetowy to obecnie podstawa dla osób, które prowadzą biznes ;) Trzeba jednak pamiętać o tym, że oprócz marketingu internetowego są jeszcze inne formy reklamy - stacjonarne, jednakże wpadające w oko potencjalnych klientów ;)

Natka pisze...

Świetny wpis! Trzeba przyznać, że profesjonalizm i cierpliwość to podstawa w każdego rodzaju marketingu. Wszystko potrzebuje czasu i nie zawsze zwiększona ilość działań pomoże odnieść szybciej sukces - czasami może to nawet zaszkodzić.

Robert pisze...

Aktualnie marketing internetowy jest jedną z najważniejszych form reklamy swojego przedsiębiorstwa. Nie można stać w miejscu tylko trzeba być otwartym na nowe rozwiązania oraz innowacyjne pomysły. Ja ostatnio postanowiłem, że podszkolę się w digital marketing i wybrałem się na kurs. Mam nadzieję, że nauczę się wielu ciekawych rzeczy, które przydadzą mi się później w firmie.

Dagmara Fafińska pisze...

Fajnie wyczerpany teamt.