Master of Business Multilevelmarketing- Mieczysław Krause i Alina Vogelgesang na Zamku w Malborku
Mam przyjemność przedstawić Państwu najnowszą rozmowę, która przeprowadziłam z Mieczysławem Krause dotyczącą potencjału, szans, przyszłości i rozwoju multilevel marketingu. Wizualizacją naszej rozmowy stał się największy i najpiękniejszy średniowieczny Zamek Krzyżacki w Malborku. Zamek, który nigdy w historii nie został zdobyty ze względu na swoje podwaliny, na których został zbudowany, a także tajemnice, które skrywają się w jego murach.
Mieczysław Krause znany trener biznesu zarówno tradycyjnego jak również biznesu MLM przekazuje wiedzę umiejętności nabyte podczas wieloletniej praktyki budowania sieci, relacji biznesowych jako trener biznesu MLM.
Mulltilevel marketing jest wyrazem pojawienia się nowej epoki- tzw. trzeciej fali, czyli fali informatyzacji i samorealizacji człowieka.
W materiale chcieliśmy przekazać Wam tajemnice MLM, przyszłość i możliwości zjawiska multilevel marketingu jakie stoją we współczesnej gospodarce przed liderami MLM. Omawiamy specyfikę multilevel marketingu, która nie do końca znana jest społeczeństwu, zaś ich stosunek do osób prowadzących biznes na zasadach MLM jest wrogi. Przekujemy zasady funkcjonowania i warunki rozwoju tego biznesu nawiązując do etyki zawodowej i wartości w biznesie MLM.
Materiał nawiązuje do drugiej najnowszej książki mojego autorstwa "Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej".
Zapraszam wszystkich do obejrzenia jakże wartościowego materiału:
W tym miejscu pragnę gorąco podziękować Panu dyrektorowi Zamku w Malborku Januszowi Hochleitner oraz Dariuszowi Kozłowskiemu za najwyższy standard opieki i jakości przy przygotowaniu tego materiału!!
Mieczysław Krause znany trener biznesu zarówno tradycyjnego jak również biznesu MLM przekazuje wiedzę umiejętności nabyte podczas wieloletniej praktyki budowania sieci, relacji biznesowych jako trener biznesu MLM.
Mulltilevel marketing jest wyrazem pojawienia się nowej epoki- tzw. trzeciej fali, czyli fali informatyzacji i samorealizacji człowieka.
W materiale chcieliśmy przekazać Wam tajemnice MLM, przyszłość i możliwości zjawiska multilevel marketingu jakie stoją we współczesnej gospodarce przed liderami MLM. Omawiamy specyfikę multilevel marketingu, która nie do końca znana jest społeczeństwu, zaś ich stosunek do osób prowadzących biznes na zasadach MLM jest wrogi. Przekujemy zasady funkcjonowania i warunki rozwoju tego biznesu nawiązując do etyki zawodowej i wartości w biznesie MLM.
Materiał nawiązuje do drugiej najnowszej książki mojego autorstwa "Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej".
Zapraszam wszystkich do obejrzenia jakże wartościowego materiału:
W tym miejscu pragnę gorąco podziękować Panu dyrektorowi Zamku w Malborku Januszowi Hochleitner oraz Dariuszowi Kozłowskiemu za najwyższy standard opieki i jakości przy przygotowaniu tego materiału!!
Komentarze