Nowa pionierska książka Aliny Vogelgesang:CHARAKTERYSTYKA I PRZYSZŁOŚĆ ZJAWISKA MULTILEVEL MARKETINGU W GOSPODARCE POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ
Już
jest dostępna moja druga monografia pt.”Charakterystyka
i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”,
która stała się szybko bestsellerem i
zdobyła uznanie swoich czytelników. Jest to kolejny niezbędnik aktywnego lideraMLM.
Alina Vogelgesang- książka |
Jej
premiera odbyła się w Auditorium Maximum 20 czerwca br. na Uniwersytecie
Jagielońskim, gdzie wykład premierowy wysłuchało blisko 1200 osób - liderów firmy Jeunesse, który cieszył
się ogromnym uznaniem. Tydzień później miał miejsce wykład prapremierowy,
który odbył się w Filharmonii Krakowskiej podczas Forever Success Day, gdzie
blisko 600 liderów Forever Living Product miało możliwość wysłuchania wykładu
na temat „MLM Twoją szansą na biznes” oraz nabyć ta pionierską publikację wraz
z autografem. Podziękowania , gratulacje, uznania , pamiątkowe zdjęcia, uściski,
emocje, uśmiechy… to wszystko towarzyszyło Nowej Pionierce- mojej nowej Książce
w ostatnich daniach.
Przedmowę
do monografii napisał sam Mieczysław Krause, w której napisał: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć
jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w
wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang
wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby
okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę
gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i
rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej
wysiłków.
Książkę
docenili znani liderzy MLM na rynku krajowym m.in. Bogumiła Sroka , Paweł
Borecki, Ryszard Gaczkowski, Piotr Zarzycki, Piotr Gotowicki.
Podczas prapremiery w Filharmonii Krakowskiej |
Podczas premiery |
Jednakże najważniejsze są słowa czytelników po ukazaniu się tej pozycji ( wszystkie wypowiedzi znajdziecie na moim profilu Facebooka)
„Podstawa wiedzy.To moc wiedzy co daje siłę w drodze do celu, sukcesu”-Sławomir Czulak
"Czytajac, zaczełam zaznaczać fragmenty, które mnie szczególnie zainteresowały, które chciałabym przytaczać innym. Efekt jest taki, ze książka jest cala pozakreślana, bo tyle rzeczy jest ciekawych, wracam do niej, powołuje się na nią jak tłumacze " matołom" network"- Elżbieta Nowina Konopka
"Czytajac, zaczełam zaznaczać fragmenty, które mnie szczególnie zainteresowały, które chciałabym przytaczać innym. Efekt jest taki, ze książka jest cala pozakreślana, bo tyle rzeczy jest ciekawych, wracam do niej, powołuje się na nią jak tłumacze " matołom" network"- Elżbieta Nowina Konopka
„Jest to pierwsza w Polsce merytoryczna
pozycja na rynku traktującą marketing społecznościowy,
wcześniej zwanym
wielopoziomowy, którą śmiało mogę polecić zarówno przedsiębiorcom, wykładowcom
uczelni ekonomicznych i nie tylko, studentom
poszukującym swojej drogi na rynku pracy, mikroprzedsiębiorcom prowadzącym swój
biznes w tym obszarze gospodarki jak i każdej osobie pragnącej zgłębić do tej
pory pomijaną z wielu powodów branżę, która, jak pokazują statystyki jest
branżą o najbardziej dynamicznym czynniku wzrostu na całym świecie. Jest to
książka, która w sposób jasny, rzeczowy i rzetelny odczarowywuje marketing
sieciowy, która pokazuje, że ta dziedzina obok wszystkich przedmiotów i
kierunków uniwersyteckich stanie się w niedalekiej przyszłości pełnoprawną
dyscypliną naukową na uczelniach wyższych w całym kraju” – Michał Dadej
"Dziękuję za ten kaganek oświaty" - Irmina Solowiej
"Dziękuję za ten kaganek oświaty" - Irmina Solowiej
Jest to pozycja
popularno-naukowa dostosowana do realiów polskich, skierowana do każdego, kto
pragnie praktykować MLM w Polsce, kto szuka rzetelnych i kompleksowych
informacji o Multilevel Marketingu, a przede wszystkim skierowana jest do
sceptyków tej formy biznesowej.
Jest to
niewątpliwie narzędzie-niezbędnik
każdego lidera MLM. Jest to pozycja, którą czyta się długo i można wracać
wielokrotnie odnajdując jej tajniki za każdym razem.
Dlaczego warto
ją przeczytać?
W
książce omówiono specyfikę funkcjonowania zjawiska multilevel marketingu z
uwzględnieniem jego najnowszych tendencji rozwojowych, przemian pokoleniowych,
uwarunkowań ekonomicznych oraz socjo-kulturowych. Autorka pioniersko opisuje
przyszłość zjawiska multilevel marketingu, jego trendy rozwoju uwzględniając
szereg uwarunkowań, bazując na wieloletnich badaniach. Autorka ukazuje
transformację dwóch epok multilevel marketingu: epoki MLM 1.0 i epoki MLM 2.0 i
jej wpływu na całą branżę. Czytelnik zapozna się z zasadami funkcjonowania, zarządzania i
gospodarowania strukturami multilevel marketingowymi.
Poznanie
przez Czytelnika tej wiedzy niewątpliwie przyczyni się do efektywniejszej pracy
liderów multilevel
marketingu oraz wpłynie na poprawę stosunku społeczeństwa
wobec zjawiska multilevel marketingu. Niniejsza publikacja staje się dla Czytelników istotnym bodźcem do analiz
funkcjonowania własnych struktur multilevel marketingowych, do podjęcia działań
mających na celu poprawę ich jakość funkcjonowania oraz efektywności dochodowej.
Cóż
więcej można mówić? Przeczytaj i napisz swoją opinię :)
Komentarze