Nowa pionierska książka Aliny Vogelgesang:CHARAKTERYSTYKA I PRZYSZŁOŚĆ ZJAWISKA MULTILEVEL MARKETINGU W GOSPODARCE POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ



Już jest dostępna moja  druga monografia pt.”Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”, która  stała się szybko bestsellerem i zdobyła uznanie swoich czytelników. Jest to kolejny niezbędnik aktywnego lideraMLM. 

Alina Vogelgesang- książka


Jej premiera odbyła się w Auditorium Maximum 20 czerwca br. na Uniwersytecie Jagielońskim, gdzie wykład premierowy wysłuchało blisko 1200 osób - liderów firmy Jeunesse, który cieszył się ogromnym uznaniem. Tydzień później miał miejsce wykład prapremierowy, który odbył się w Filharmonii Krakowskiej podczas Forever Success Day, gdzie blisko 600 liderów Forever Living Product miało możliwość wysłuchania wykładu na temat „MLM Twoją szansą na biznes” oraz nabyć ta pionierską publikację wraz z autografem. Podziękowania , gratulacje, uznania , pamiątkowe zdjęcia, uściski, emocje, uśmiechy… to wszystko towarzyszyło Nowej Pionierce- mojej nowej Książce  w ostatnich daniach.

Przedmowę do monografii napisał sam Mieczysław Krause, w której napisał: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej wysiłków.

Książkę docenili znani liderzy MLM na rynku krajowym m.in. Bogumiła Sroka , Paweł Borecki, Ryszard Gaczkowski, Piotr Zarzycki, Piotr Gotowicki.

Podczas prapremiery w Filharmonii Krakowskiej
Jestem praktykiem MLM od 2009 roku.  Nawet nie umiem sobie wyobrazić, ile zaoszczędziłbym czasu i nerwów, gdybym miał dostęp do takiej książki, jak ta(..).. Dobra znajomość teorii na temat branży jest podstawą sukcesu. Da Ci pewność, że mówimy o Biznesie przez duże „B” i że jest to szansa, która przez wielu słusznie została nazwana Biznesem XXI.- Piotr Gotowicki (lider MLM pierwszej dziesiątki w firmie  Monavie w Europie na pozycji Purple Diamond Executive )

Podczas premiery
To opracowanie jest naukowym potwierdzeniem zasadności MLM i utwierdzi tych, którzy pracują w MLM, że wybrali właściwą drogę, a także tych stojących z boku, że MLM jest prawdziwym i dobrym biznesem. Polska potrzebuje takiego naukowego potwierdzenia. Alina napisała książkę ze swoim pięknym nastawieniem pełnym pewności tego, co robi i pisze- PawełBorecki Viceprezydent w firmie Akuna Polska





Jednakże najważniejsze są słowa czytelników po ukazaniu się tej pozycji ( wszystkie wypowiedzi znajdziecie na moim  profilu Facebooka)
Podstawa wiedzy.To moc wiedzy co  daje siłę w drodze do celu, sukcesu”-Sławomir Czulak

"Czytajac, zaczełam zaznaczać fragmenty, które mnie szczególnie zainteresowały, które chciałabym przytaczać innym. Efekt jest taki, ze książka jest cala pozakreślana, bo tyle rzeczy jest ciekawych, wracam do niej, powołuje się na nią jak tłumacze " matołom" network"- Elżbieta Nowina Konopka
Jest to pierwsza w Polsce merytoryczna pozycja na rynku traktującą marketing społecznościowy, wcześniej zwanym wielopoziomowy, którą śmiało mogę polecić zarówno przedsiębiorcom, wykładowcom uczelni ekonomicznych i nie tylko, studentom poszukującym swojej drogi na rynku pracy, mikroprzedsiębiorcom prowadzącym swój biznes w tym obszarze gospodarki jak i każdej osobie pragnącej zgłębić do tej pory pomijaną z wielu powodów branżę, która, jak pokazują statystyki jest branżą o najbardziej dynamicznym czynniku wzrostu na całym świecie. Jest to książka, która w sposób jasny, rzeczowy i rzetelny odczarowywuje marketing sieciowy, która pokazuje, że ta dziedzina obok wszystkich przedmiotów i kierunków uniwersyteckich stanie się w niedalekiej przyszłości pełnoprawną dyscypliną naukową na uczelniach wyższych w całym kraju” – Michał Dadej

"Dziękuję za ten kaganek oświaty" - Irmina Solowiej

Jest to pozycja popularno-naukowa dostosowana do realiów polskich, skierowana do każdego, kto pragnie praktykować MLM w Polsce, kto szuka rzetelnych i kompleksowych informacji o Multilevel Marketingu, a przede wszystkim skierowana jest do sceptyków tej formy biznesowej.
Jest to niewątpliwie  narzędzie-niezbędnik każdego lidera MLM. Jest to pozycja, którą czyta się długo i można wracać wielokrotnie odnajdując jej tajniki za każdym razem.
Dlaczego warto ją przeczytać?
W książce omówiono specyfikę funkcjonowania zjawiska multilevel marketingu z uwzględnieniem jego najnowszych tendencji rozwojowych, przemian pokoleniowych, uwarunkowań ekonomicznych oraz socjo-kulturowych. Autorka pioniersko opisuje przyszłość zjawiska multilevel marketingu, jego trendy rozwoju uwzględniając szereg uwarunkowań, bazując na wieloletnich badaniach. Autorka ukazuje transformację dwóch epok multilevel marketingu: epoki MLM 1.0 i epoki MLM 2.0 i jej wpływu na całą branżę. Czytelnik zapozna się z  zasadami funkcjonowania, zarządzania i gospodarowania strukturami multilevel marketingowymi.
Poznanie przez Czytelnika tej wiedzy niewątpliwie przyczyni się do efektywniejszej pracy liderów multilevel
marketingu oraz wpłynie na poprawę stosunku społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu. Niniejsza publikacja staje się  dla Czytelników istotnym bodźcem do analiz funkcjonowania własnych struktur multilevel marketingowych, do podjęcia działań mających na celu poprawę  ich jakość  funkcjonowania oraz efektywności dochodowej.

Cóż więcej można mówić? Przeczytaj i napisz swoją opinię :)

P.S. Jeśli jesteś zainteresowany tą pozycją napisz maila: alivogelgesang@gmail.com

książka MLM
Poznaj szczegóły

Komentarze

Popularne posty