Ślązaczka dla Śląska -Alina Vogelgesang Twoja Kandydatka do Sejmiku Województwa Śląskiego

Pora wreszcie na działalność na rzecz Śląska, koniec z bezczynnością dla swoich.

 Dla niepoinformowanych wiadomość: Kandyduję na Radną do Sejmiku Województwa Śląskiego z listy Niezależny Samorząd Województwa Śląskiego z listy 11 pozycja 8 z okręgu gliwickiego , tarnogórskiego i Bytomia . Czas na zmiany dla Śląska ! Będzie mi niezmiernie miło, gdy oddacie głos na moją skromną osobę . Bez Was nie dam rady!!
https://www.facebook.com/dralinavogelgesang

Wybrałam Śląsk , bo jestem Ślązaczką a nie dlatego ,że osiadłam tutaj, przerażające jest to ilu kandydatów tak na prawdę nie pochodzi ze Śląska i nagle chce czuć się Ślązakami, ba można nawet i to wybaczyć jeśli ileś tam lat tutaj mieszkają i czują trud pracy tej ziemi, ale nie można wybaczyć tym którzy chcą na garbie Śląska wydostać się do Warszawy!! Dla mnie Śląsk to mój dom, ale dom zjednoczony, gdzie nie ma kłótni, partyjnych zależności. To jedna wielka aglomeracja, działająca we wspaniałym kraju- Polsce. Pora nastawić się na edukację i nowoczesną przedsiębiorczość naszych dzieci i nas samych.
 
Dlaczego kandyduję?


http://niezaleznysamorzad.pl/
Śląsk jest terenem, który ma wspaniałe warunki rozwoju pod względem infrastruktury, liczby i jakości potencjału ludzkiego, rozwoju innowacyjnej przedsiębiorczości. Jednakże brakuje zaplanowanego rozwoju. Dzisiaj każda ważna decyzja podejmowana w sejmiku konsultowana jest przez radnych ze swoimi szefami partyjnymi. A wśród nich nie ma radnych niezależnych. Ciągle mamy do czynienia z karuzelą stanowisk, wiecznym narzekaniem i brakiem konkretów. Od wybranych radnych wojewódzkich oczekuje się niezależności! Od zarządu województwa oczekuję wizji, wyznaczania horyzontów i przyszłości dla kolejnych pokoleń, a nie śpiewania w chórach partyjnych, Ruchów i innych przedstawicieli narodu, dyskutujących o poselskich pensjach.

Wierzę ,że moja szalenie aktywna postawa będzie odpowiednia w Sejmiku Województwa Śląskiego, czyli tam gdzie jest serce rozwoju Śląska.
Więcej informacji o mnie możesz znaleźć tutaj: https://www.facebook.com/dralinavogelgesang
 

Komentarze

Popularne posty