Sprzedaż w network marketingu i rola lidera w procesie sprzedaży
Ukazała się kolejna publikacja z zakresu MLM pt.Sprzedaż w network marketingu i
rola lidera w procesie sprzedaży dostępna w "Przeglądzie Nauk Stosowanych" wydawnictwa Gliwickiej wyższej Szkoły Przedsiebiorczości pod linkiem http://gwsp.gliwice.pl/www/?q=node/1449
Oto streszczenie :
Oto streszczenie :
Streszczenie
W
artykule przedstawiono specyfikę funkcjonowania oraz współczesne tendencje
rozwojowe sektora przedsiębiorstw network marketingu w latach 1989-2010 w
gospodarce światowej. Ukazano tendencje rozwojowe branży w układzie
kontynentalnym, opisano dynamikę zmian wielkości obrotów, liczby dystrybutorów
na przestrzeni lat 1989-2010. W artykule przedstawiono rolę network
marketingowca w kreowaniu własnej grupy sprzedażowej. Opisano relacje w
procesie tworzenia network marketingowego zespołu sprzedażowego. Przedstawiono
proces sprzedaży realizowany w network marketingu z uwzględnieniem roli i zadań
lidera. Ponadto zaprezentowano
podstawowe cechy i predyspozycje lidera network marketingu.
Summary
This article shows the specificity and modern trends
of development of network marketing in world economy in years 1989-2010.
It shows trends of development sectors in continental match and it describes
dynamics of change of turnover and numbers of network distributors during 1989-2010.
It presents the role of MLM’s leader into creation of personal selling
marketing groups. This article describes the rates in process of creation
selling marketing group. It presents the process of sale created into network
marketing with taking into consideration the role and tasks of MLM’s leader.
Besides, it presents basic features and predispositions of network marketing
leaders.
Słowa kluczowe: network marketing,
lider MLM, sprzedaż w MLM,
Key
words: network marketing, leaderMLM, selling into MLM
Życzę miłej lektury
Życzę miłej lektury
Komentarze