Z MLM'em na LATEe-c
Już dzisiaj mam przyjemność poinformowania o najnowszym projekcie
realizowanym przez Gliwicką Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości- cykl
e-konferencji pt. The First International Language And The Environment
E-conference (LATEe-c). Najbliższa e-konferencja odbędzie się 25 marca br.
Konferencja ma charakter interdyscyplinarny, a jej
głównym celem jest umożliwienie wymiany myśli i doświadczeń między
przedstawicielami różnych dziedzin nauki z różnych stron świata.
Pole proponowanej naukowej penetracji jest rozległe i
obejmuje zagadnienia językoznawcze, kulturoznawcze, literaturoznawcze oraz
związane z pedagogiką, ekonomią, psychologią i socjologią, a także szeroko
rozumianą dydaktyką. Pokłosiem e-konferencji będzie e-monografia
(recenzowana, z numerem ISBN). Już dzisiaj wiemy, że będą w niej uczestniczyli m.in.:
Czesi, Słowacy, Węgrzy, Brytyjczycy, Niemcy no i oczywiście Polacy.
Osobiście na konferencji
przedstawię problematykę wieloznaczności języka w marketingu wielopoziomowym (Wieloznaczność języka na przykładzie branży
multi level marketingu (MlM). Zapraszam Wszystkich chętnych do udziału oraz
śledzenia zmian na stronach uczelni,
ponieważ wszystkie publikacje będą udostępnione za darmo w postaci elektronicznej
na stronie uczelni. Oto streszczenie:
WIELOZNACZNOŚĆ JĘZYKA NA
PRZYKŁADZIE BRANŻY MULTI LEVEL MARKETINGU (MLM)
AMBIGUITY OF LANGUAGE
BASED ON MULTI LEVEL
MARKETING INDUSTRY (MLM)
Streszczenie
W
artykule przedstawiono specyfikę wieloznaczności w języku, ze szczególnym
uwzględnieniem języka biznesu. W
artykule podjęto próbę pozytywnej weryfikacji przyjętej hipotezy, która jest
następująca: język biznesu jest narzędziem komunikacyjnym, który ulega
permanentnej ewolucji, nawet w obszarze pojęć już wcześniej określonych.
Przedmiotem egzemplifikującym przyjęte przypuszczenia był język biznesu
stosowany w środowisku menedżerów marketingu wielopoziomowego (MLM).
Summary
The paper presents the specificity of ambiguity in the language, with particular emphasis on the language of business. The article attempts to positively verify the hypothesis adopted, which are as follows: The language of business is a communication tool that is permanent evaluated, even in the area of languages which are already pre-determined. The subject was verified by language of business managers used in multi-level marketing (MLM).
The paper presents the specificity of ambiguity in the language, with particular emphasis on the language of business. The article attempts to positively verify the hypothesis adopted, which are as follows: The language of business is a communication tool that is permanent evaluated, even in the area of languages which are already pre-determined. The subject was verified by language of business managers used in multi-level marketing (MLM).
Komentarze