MLM okiem ekspertów
W weekend w Wyższej Szkole Ekonomiczno Społecznej odbyła się konferencja pt. "MLM okiem ekspertów". Wykład otwarty na temat branży MLM pt. "MLM w teorii"poprowadziłam osobiście. W konferencji zabrali udział studenci drugiego roku Zarządzania oraz liczna grupa praktyków (liderów) network marketingu z Ostrołęki i okolic. Podczas wykładu przedstawione zostały
główne zagadnienia związane z usytuowaniem marketingu wielopoziomowego w nauce oraz podstawowe cechy wyróżniające marketing wielopoziomowy od innych sektorów. Ponadto przedstawiono cechy piramid finansowych , a także wskazówki dla nowowchodzących uczestników systemu marketingu wielopoziomowego jak uniknąć piramid finansowych. Dodatkowo przedstawione zostały perspektywy ekonomiczne sektora DS/ MLM zarówno w Polsce jak i na świecie, a także ukazano wyniki badań własnych zrealizowanych wśród top managmentu firm MLM w Polsce.
Pomimo faktu,iż wykład trwał ponad godzinę zakres zagadnień dotyczących marketingu wielopoziomowego nie został w pełni przedstawiony.Pytań w kuluarach było mnóstwo. Potrzeby są znacznie większe, co będzie możliwe do realizacji przy kolejnych spotkaniach.
Po części teoretycznej uczestnicy konferencji mogli poznać zasady działania MLM w praktyce. Część praktyczną, zasady prowadzenia małego i dużego biznesu w ramach marketingu wielopoziomowego przedstawił Piotr Vogelgesang na przykładzie firmy Akuna sp.z.oo, z która jest związany od wielu lat.
W tym miejscu pragnę podziękować organizatorom konferencji Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości w Gliwicach oraz Wyższej Szkole Społeczno- Ekonomicznej w Ostrołęce za zorganizowanie takiego przedsięwzięcia, który pozwala na poznanie nowych tajników przedsiębiorczości szczególnie wśród osób młodych. Panu Rektorowi dr Ireneuszowi Żuchowskiemu za gościnność i wszelaką życzliwość. Ponadto dziękuję "Network Magazynowi" za objęcie patronatem medialnym i PTE w Gliwicach za patronat merytoryczny nad tą konferencją. Pragnę podziękować wszystkim za udział i wszelaką serdeczność podczas pobytu w Ostrołęce.
Wierzę, że kolejne konferencje odbędą się niebawem w kolejnych miastach Polski.
Poniżej zdjęcia z konferencji, które ukazały się na portalu: http://galeria.moja.ostroleka.pl/thumbnails.php?album=3668
główne zagadnienia związane z usytuowaniem marketingu wielopoziomowego w nauce oraz podstawowe cechy wyróżniające marketing wielopoziomowy od innych sektorów. Ponadto przedstawiono cechy piramid finansowych , a także wskazówki dla nowowchodzących uczestników systemu marketingu wielopoziomowego jak uniknąć piramid finansowych. Dodatkowo przedstawione zostały perspektywy ekonomiczne sektora DS/ MLM zarówno w Polsce jak i na świecie, a także ukazano wyniki badań własnych zrealizowanych wśród top managmentu firm MLM w Polsce.
Po części teoretycznej uczestnicy konferencji mogli poznać zasady działania MLM w praktyce. Część praktyczną, zasady prowadzenia małego i dużego biznesu w ramach marketingu wielopoziomowego przedstawił Piotr Vogelgesang na przykładzie firmy Akuna sp.z.oo, z która jest związany od wielu lat.
W tym miejscu pragnę podziękować organizatorom konferencji Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości w Gliwicach oraz Wyższej Szkole Społeczno- Ekonomicznej w Ostrołęce za zorganizowanie takiego przedsięwzięcia, który pozwala na poznanie nowych tajników przedsiębiorczości szczególnie wśród osób młodych. Panu Rektorowi dr Ireneuszowi Żuchowskiemu za gościnność i wszelaką życzliwość. Ponadto dziękuję "Network Magazynowi" za objęcie patronatem medialnym i PTE w Gliwicach za patronat merytoryczny nad tą konferencją. Pragnę podziękować wszystkim za udział i wszelaką serdeczność podczas pobytu w Ostrołęce.
Wierzę, że kolejne konferencje odbędą się niebawem w kolejnych miastach Polski.
Poniżej zdjęcia z konferencji, które ukazały się na portalu: http://galeria.moja.ostroleka.pl/thumbnails.php?album=3668
Komentarze