Nowy artykuł o branży MLM w biuletynie PTE
Ukazał sie kolejny autorski artykuł dotyczący branży MLM w biuletynie PolskiegoTowarzystwa Ekonomicznego oddziału w Gliwicach pt.Przedsiębiorstwo MLM jako alternatywna forma przedsiębiorczości w Polsce w okresie dekoniunktury. Zapraszam do lektury :)
Wprowadzenie
Stwarzanie przyjaznych warunków przez państwo do rozwoju przedsiębiorczości wyrażanej jako możliwość prowadzenia działalności gospodarczej powinno być nadrzędnym celem każdego kraju funkcjonującego według zasad gospodarki rynkowej. Rozwój przedsiębiorczości wyrażonej w liczbie powstających i funkcjonujących małych i średnich przedsiębiorstw wpływa na wzrost gospodarczy kraju, a tym samym implikuje na poprawę jakości życia jego mieszkańców. Poprawa konkurencyjności gospodarki danego kraju na tle innych państw sprzyja wzrostowi liczby inwestycji zagranicznych, a tym samym przyczynia się również do rozwoju gospodarczego danego kraju. To tylko niektóre pozytywne efekty rozwoju przedsiębiorczości w gospodarce .
Celem artykułu jest ukazanie przedsiębiorczości Polaków w okresie dekoniunktury. Ponadto celem artykułu jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie czy dekoniunktura gospodarczo sprzyja powstawaniu alternatywnych form przedsiębiorczości wśród Polaków? W tym celu zostanie opisana specyfika sektora przedsiębiorstw marketingu wielopoziomowego, nazywanego złośliwie przez wielu ekonomistów „ niemrawymi przedsiębiorstwami”.
Wprowadzenie
Stwarzanie przyjaznych warunków przez państwo do rozwoju przedsiębiorczości wyrażanej jako możliwość prowadzenia działalności gospodarczej powinno być nadrzędnym celem każdego kraju funkcjonującego według zasad gospodarki rynkowej. Rozwój przedsiębiorczości wyrażonej w liczbie powstających i funkcjonujących małych i średnich przedsiębiorstw wpływa na wzrost gospodarczy kraju, a tym samym implikuje na poprawę jakości życia jego mieszkańców. Poprawa konkurencyjności gospodarki danego kraju na tle innych państw sprzyja wzrostowi liczby inwestycji zagranicznych, a tym samym przyczynia się również do rozwoju gospodarczego danego kraju. To tylko niektóre pozytywne efekty rozwoju przedsiębiorczości w gospodarce .
Celem artykułu jest ukazanie przedsiębiorczości Polaków w okresie dekoniunktury. Ponadto celem artykułu jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie czy dekoniunktura gospodarczo sprzyja powstawaniu alternatywnych form przedsiębiorczości wśród Polaków? W tym celu zostanie opisana specyfika sektora przedsiębiorstw marketingu wielopoziomowego, nazywanego złośliwie przez wielu ekonomistów „ niemrawymi przedsiębiorstwami”.
Komentarze