MLM z ust do ust

Zakończona sonda na blogu na temat źródeł czerpania informacji o  marketingu wielopoziomowym nie zaskoczyła swoimi wynikami. NA pytanie : Skąd dowiedziałeś się o istnieniu marketingu wielopoziomowym?,  75% osób biorących udział w sondzie odpowiedziało,że  z ust swoich przyjaciół, znajomych czy rodziny. Zaledwie 2 % badanych swoją wiedzę o MLM'ie zdobyło z fachowej literatury czy prasy. O MLMie w szkole dowiedziało się tylko 3 % respondentów, a 13 % zaczerpnęło tą wiedzę z internetu  czy telewizji.


MLM, to branża , o której lubimy rozmawiać ale cicho, w czterech ścianach własnych domostw. Szkolnictwo średnie, czy wyższe zapomina o tym. Oczywiście mamy zalążki wykładów, które prowadzone są na kilku uczelniach w Polsce, jednakże dalej są to zalążkowe , jednorazowe wydarzenia. To zatrważające, patrząc na faktyczne dane mówiące, że blisko 3,5 % Polaków w wieku produkcyjnym oficjalnie zajmuje się działalnością w ramach marketingu wielopoziomowego.

Wyjdźmy z ukrycia i głośniej mówmy na temat tej formy prowadzenia biznesu.
Pamiętajmy,że MLM to biznes relacji międzyludzkich, kontaktów bezpośrednich.

Dziękuję wszystkim , którzy zabrali udział w sondzie:)

Komentarze

Piotr Zarzycki pisze…
Czyli, pomimo rozwoju technologii i internetu osobiste relacje są niezastąpione.
Pozdrowienia.
Dokładnie tak Piotrze, bo gdy braknie prądu , a stoimy przed krachem energetycznym , to zostają nam usta:).
Tęsknię ,za Naszym wspólnym spotkaniem. Mam nadzieję ,że dojdzie do niego szybciej - jeszcze przed marcem. W marcu Zabrze:)
Pozdrawiam
Piotr Zarzycki pisze…
Mam swój przykład z życia, który obrazuje jak niezbędny w MLM jest osobisty przekaz, ale to Ci powiem jak się zobaczymy.

Popularne posty