Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel marketingu w gospodarce polskiej i światowej- II Bestseller o MLM:



Bardzo się cieszę, że na rynku dostępna jest już moja   druga autorska monografia pt. ”Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”. Pozycja ta jeszcze przed wydrukiem cieszyła się dużym uznaniem,co pozwoliło nadać jej przydomek bestsellera. 


Premiera  drugiej monografii odbyła się w Auditorium Maximum 20 czerwca br. na Uniwersytecie Jagielońskim, gdzie wykład premierowy wysłuchało blisko 1200 osób i cieszył się ogromną aprobatą. Wykład  prapremierowy również pokazał uznanie dla tej pozycji. Wykład ten miał miejsce w Filharmonii Krakowskiej podczas Forever Success Day, gdzie blisko 600 liderów znanej światowej firmy Forever Living Product miało możliwość wysłuchania wykładu na temat „MLM Twoją szansą na biznes” oraz nabyć ta pionierską publikację wraz z autografem. Kolejne wykłady przynoszą podziękowania, gratulacje, uznania,  aplauz, pamiątkowe zdjęcia, uściski, emocje, uśmiechy… to wszystko towarzyszy kolejnej  Nowej Pionierce gdziekolwiek się pojawi.  Jest to niewątpliwy dowód uznania czytelników, że na rynku pojawił się kolejny niezbędnik aktywnego lidera MLM.  Więcej pisałam w poście tutaj:  http://alinavogelgesang.blogspot.com/2015/08/nowa-pionierska-ksiazka-aliny.html

Przedmowę do monografii napisał sam Mieczysław Krause, w której napisał: Multilevel marketing (MLM) trzeba widzieć jako przejaw i esencję obecnych, epokowych zmian cywilizacyjnych, nie tylko w wymiarze gospodarczym, ale i rozwoju społecznego.(..)Dr Alina Vogelgesang wychodzić Nowemu naprzeciw, pomagając pionierom, akceptując bóle i choroby okresu dziecięcego MLM, by udoskonalać tą rosnącą na znaczeniu formę gospodarczą i pracować nad jej rozwojem. W moim głębokim przekonaniu, czas i rozwój sytuacji potwierdzi wizjonerskie podejście Pani Rektor GWSP i sens jej wysiłków.


Książka tylko częściowo nawiązuje do swojej poprzedniczki "czerwonej cegły"-" Multilevel Marketing w gospodarce rynkowej", która również ciągle cieszy się zainteresowaniem czytelników.  W drugiej publikacji przedstawione zostały w jednym dziele  tematy dotyczące charakterystyki zjawiska multilevel marketingu jego istoty, cech, zasad funkcjonowania, które fragmentarycznie były poruszane we wcześniejszych moich autorskich publikacjach. 
Niniejsza książka kompleksowo rozszerza dyskusję nad specyfiką oraz zasadami funkcjonowania zjawiska multilevel marketingu w gospodarce rynkowej bazując na wcześniejszych opracowaniach, najnowszych wynikach własnych badań empirycznych oraz studiach literaturowych.



Jej unikatowość przejawia się w tym, że nie jest to kolejny popularny  poradnik ,pisany przez praktyków tej formy biznesu, sprzedawców, trenerów biznesu, psychologów i tym podobnych. Niestety autorzy tych publikacji niekoniecznie posiadają wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych.  
Popularność tej pozycji wynika z faktu, że zawiera ona rozważania napisane przystępnym językiem, dotyczące podstawowych zagadnień zjawiska multilevel marketingu, dokonane na gruncie naukowym, poparte szerokimi badaniami naukowymi przeprowadzonymi w środowisku praktyków multilevel marketingu na rynku krajowym i zagranicznym. 


Spis treści ”Charakterystyka i przyszłość zjawiska Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”- Alina Vogelgesang


 

Na wstępie refleksje analityka i praktyka MLM Mieczysława Krause
Wprowadzenie
I.                   Wprowadzenie do zagadnień zjawiska multilevel marketingu 
      Pojęcie multilevel marketingu 
  Konfrontacja multilevel marketingu ze sprzedażą bezpośrednią 
 Porównanie działalności gospodarczej w ramach multilevel marketingu z klasyczną działalnością gospodarczą 
 Wieloznaczność pojęć stosowanych w multilevel marketingu

II.                Budowa systemów multilevel marketingowych 
   Struktura i tworzenie sieci kontaktów w ramach multilevel marketingu 
  Typy planów rozwojowych stosowanych w multilevel marketingu 
 Globalny charakter systemów multilevel marketingowych

III.             Stosunek społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu 
Uwarunkowania negatywnej postawy społeczeństwa wobec zjawiska multilevel marketingu 
 Kontrowersje wokół osobliwości multilevel marketingu 
  Multilevel marketing kontra piramidy finansowe

IV.             Uwarunkowania i perspektywy rozwoju multilevel marketingu w gospodarce rynkowe
Transformacja multilevel marketingu z epoki MLM 1.0 do epoki MLM 2.0
Stymulanty i bariery rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej 
  Analiza uwarunkowań makroekonomicznych i perspektyw rozwoju multilevel marketingu w gospodarce światowej

V.                Lider w multilevel marketingu. 
 Cechy i predyspozycje lidera multilevel marketingu. 
 Kreatywność i innowacyjność menedżera multilevel marketingu. 
 Lider multilevel marketingu w procesie tworzenia relacji z klientem.
Rola menedżera multilevel marketingu w działalności sprzedażowej.

VI. Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze multilevel marketingu.
       Idea społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu. 
    Zachowania etyczne i nieetyczne w środowisku multilevel marketingu. 
  Obszary wewnętrznej i zewnętrznej społecznej odpowiedzialności biznesu w multilevel marketingu.
VII.          Percepcja podstawowej działalności w ramach multilevel marketingu. 
   Adaptacja koncepcji marketingu-mix w działalności multilevel marketingowej
Wykorzystanie możliwości marketingu wewnętrznego w multilevel marketingu 
  Produkty systemowe w multilevel marketingu
Tworzenie wartości w strukturach multilevel marketingowych

Zakończenie- kilka słów o MLM okiem branżowców i obserwatorów

Bibliografia


O książce wspominam również podczas tego wywiadu , dostępnego w tym miejscu: https://www.youtube.com/watch?v=pHF4xN9ABI8

Zamówienia:

Cena książki j  kształtuje się następująco:

45zł (brutto) cena książki
10 zł koszty ( brutto) przesyłki bez pobrania 
18,80 zł koszty ( brutto) przesyłki przy pobraniu


Dla  wybierających wcześniejszą wpłatę podaję dane konta

ALPIO Group sp.z.o.o
ul. Strzelców Bytomskich 169/2
Bytom 41-914
NIP 6263027318
Bank Zachodni WBK  69 1090 2011 0000 0001 3495 9228

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

W jaki sposób można dokonać zamówienia książek i czy można odebrać osobiście?
Pozdrawiam
Tomasz